بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


الماس سیاه آچار فرانسه این روزهای استقلال

http://esesclub.com/public/album_photo/bd/d2/08/8c1f3_409b.jpg?c=a4ca

به نوع ایستادن ساموئل پشت توپ برای زدن ضربه پنالتی دقت کنید!
کسانیکه که فوتبال را حتی بصورت تفریحی بازی کرده باشند،میدانند برای زدن ضربه پنالتی  راست پا و یا چپ پا بودن هر بازیکنی در نحوه استقرارش پشت توپ خیلی تاثیر گذار است و برای زدن این ضربه  پای تکیه گاه با توجه به چپ پا بودن یا برعکس آن انتخاب میشود!
اما ساموئل که معمولا بازیکنی چپ پا در بین هواداران و فوتبالدوستان شناخته میشود در تصویر فوق با توجه به نحوه قرار گرفتنش پشت توپ نشان میدهد که می خواهد با پای چپش ضربه بزند،اما این بازیکن بسیار حرفه ای و زیبا با پای راست خود با وجود اینکه دروازه بان ذوب آهن جهت ضربه وی را تشخیص داده بود توپ را به طور دروازه تیم اصفهانی می چسباند.
مع الوصف؛باید بگوییم که امیر قلعه نویی باید از خدای خود بابت اینکه در لحظات آخر از انتقال این بازیکن به پرسپولیس منصرف شده،تشکر کند.فرض کنیم با وضعیتی که در حال حاضر استقلالی ها با از دست دادن نکونام،منتظری در نیم فصل دوم از لحاظ کمبود بازیکن دارند،ساموئل را نیز به دلیل داشتن چند بازیکن در پست وی در فصل نقل و انتقالات از دست داده بودند؟بازیکنی که این روزها عصای دست قلعه نویی شده و در هر پستی که آبی پوشان کمبود داشته به میدان رفته است بهترین عملکرد را داشته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 3 / 11 / 1392برچسب:فوتبال,بازیکنان خارجی,ساموئل, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com